poniedziałek, 19 maja 2014

Paczka od Yves Rocher


Wreszcie zabieram się za post dotyczący mojego zamówienia u Yves Rocher. Zakup zaksięgowany został w poniedziałek 12.05 a już we wtorek rano kurier dostarczył moje skarby.
Na produkty wydałam kwotę 32,5€.
W pudełku znalazły się:
- maskara Volume Sexy Pulp, czarna
Cena promocyjna: 9,30€ (zamiast 18,60€)
- miniatura tego samego tuszu
Cena 1€
- kredka khôl, czarna
Cena 1,95€ (zamiast 3,90€)
- kredka khôl, brązowa
J.w.
- kredka Regard 3en1 czyli produkt do kącików, łuku brwiowego oraz linii wodnej
Cena 3,95€ (zamiast 6,80€)
- biały lakier do końcówek z cienkim, profilowanym pędzelkiem
Cena 3,60€ (zamiast 7,20€)
- lakier do paznokci, blanc perle
Cena 1,95€ (zamiast 3€)
- płyn do demakijażu wrażliwych oczu, Pur Bleuet
Cena 2,95€ (zamiast 5,60€)
- 2 pomadki Luminelle, rose bonbon (cukierkowy róż)
Cena 7€ (2 w cenie 1)
- kwadratowe waciki do demakijażu
Cena 1,60€
- lakier do paznokci, rose

Gratisy:
- żel pod prysznic, Les Plaisirs Nature
Organiczna wanilia
- żel pod prysznic, j.w.
Organiczna malina
- ręcznik plażowy
- 2 próbki perfum
- próbka żelowego kremu matującego dla skóry mieszanej i tłustej, Sebo végétal

Dodatkowo
Za dokonanie zakupu w kwocie wyższej niż 20€ wysyłkę otrzymałam gratis.
Wykorzystałam kod zniżkowy na 5€ (wspominałam o nim w poście dotyczącym złożenia zamówienia).
Otrzymałam minikupony na poszczególne produkty, kody do butiku Cache Cache oraz zniżkę na stronie La Redoute.

Niebawem napiszę kilka recenzji dotyczących nowych nabytków- w tej chwili jestem na etapie ich testowania. Niektóre z nich już zdążyły wzbudzić mój niemalże zachwyt, na temat innych jeszcze nie wyrobiłam sobie opinii. Na razie mogę wam tylko powiedzieć, że nie czuję się zawiedziona żadnym z opisanych produktów natomiast wiem już które są mniej wybitne. Pożyjemy- zobaczymy ;)

Pozdrawiam was gorąco,
Do następnego razu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you so much for your comment!
I hope I'll see you soon!
xo xo!

Merci pour tous les commentaires,
A bientôt!
bisous bisous!

Dziękuję za każdy komentarz,
Do zobaczenia wkrótce!
Buziaki!