sobota, 10 maja 2014

Nie ma tego złego..? + Bonus!


Hej hej!
Dziś mam dla was 3 szybkie informacje.
1. Niestety mój bank spłatał mi figla i przez najbliższy czas nie uda mi się sfinalizować transakcji ze sklepem Kosmetyki z Ameryki, jednak co się odwlecze nie ucieczce- zamówienie będzie ale nieco później ;)
2. Planowałam nakręcić vloga z weekendowego wypadu na biwak nad morzem i tu niestety również mój plan spalił na panewce ponieważ pogoda dziś zupełnie nie sprzyja wycieczkom ani tym bardziej plażingowi.
3. Udało mi się natomiast dokonać bardzo korzystnego zakupu w butiku internetowym Yves Rocher ;) Na razie nie zdradzę co nabyłam natomiast mam dla was szybkie info last minute ;)
Do 11.05 CZYLI DO JUTRA we francuskim sklepie internetowym YR obowiązuje kod zniżkowy na 5€. Kod wpisujemy po zatwierdzeniu zamówienia i wszystkich wybranych gratisów.
Dodatkowo jak zawsze przy zamówieniu o wartości 20€ nie płacimy za dostawę.
Dodam tylko, że masa kosmetyków na dzień dzisiejszy jest już w promocji więc z dodatkowym kodem uzyskujemy naprawdę zadowalający wynik.
Nie trzymam was dłużej w niepewności :)
Kod to MAREDUC2014 
Sprawdźcie koniecznie i dajcie znać co udało wam się złowić ;)
Do zobaczenia wkrótce!
Link do butiku: klik
Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Thank you so much for your comment!
I hope I'll see you soon!
xo xo!

Merci pour tous les commentaires,
A bientôt!
bisous bisous!

Dziękuję za każdy komentarz,
Do zobaczenia wkrótce!
Buziaki!