poniedziałek, 9 marca 2015

Op art nail art

Hej!
Znów z lekkim opóźnieniem wrzucam posta. Przechodzę więc szybko do rzeczy ;)
Dziś prezentuję zdobienie op art- wyzwanie Sabi ;)


Całość wykonałam akwarelą na białej hybrydzie.
Założeniem było stworznie złudzenia optycznego jakoby malunek przedstawiał tunel- dziurę.


 Z pewnością łatwiej byłoby posłużyć się stemplem ale uważam, ze nie o to chodzi w zabawie by iść na
łatwiznę dlatego postanowiłam spróbowac swoich sił przy pomocy farbek i pędzelków.



 Czy mi sie udalo? Tak sobie- moim zdaniem, tym bardziej, że robilam to na szybko bez planu działania. No cóż, poćwiczymy- zobaczymy :)




A wy co myślicie? Jak podoba wam się taki sposób zdobienia paznokci?
Buziaki!

5 komentarzy:

  1. świetnie wyszły :D ja z chęcią użyłabym stempli, ale nie miałam odpowiedniej płytki i też malowałam ręcznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja myślę, że dajesz czadu :) wyszło genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no szacunek, wyszło fantastycznie :D Też malowałam ręcznie, ale na takie mani chyba nawet by mi nie starczyło cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ ciekawie się prezentują! :)

    OdpowiedzUsuń

Thank you so much for your comment!
I hope I'll see you soon!
xo xo!

Merci pour tous les commentaires,
A bientôt!
bisous bisous!

Dziękuję za każdy komentarz,
Do zobaczenia wkrótce!
Buziaki!